Garantie

Wij maken onze producten met een boel liefde en zorgen en we doen ons best om onze producten in topconditie aan jouw te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

Klachten

Soms loopt het niet zoals gepland was. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@little-chipmunks.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via http://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 


 

© 2016 - 2024 Little Chipmunks | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel

Wegens een grote verbouwing aan ons huis kan ik momenteel geen bestellingen verwerken! Je mag uiteraard wel een bestelling plaatsen maar deze wordt pas vanaf 28 oktober opgepak! Bedankt voor jouw begrip!